Rumah Pakar tempatan Hiburan global Harta tanah komersial 5G Bempatan Institusi latihan Permainan Automatik Daquan Hotel Makanan Berita Ibu bapa-anak Sukan Hartanah Kewangan Cerdas Anak Kesihatan

PM hadir ke MAPPA Ke-19 di PICC

2024-08-16 berita.rtm.gov.myHaiPress

Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim tiba di Pusat Kovensyen Antarabangsa,Putrajaya menghadiri Majlis Amanat Perdana Perkhidmatan Awam (MAPPA),dihadiri lebih 10,000 penjawat awam dari seluruh negara

PUTRAJAYA,16 Ogos - Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini hadir ke Majlis Amanat Perdana Perkhidmatan Awam (MAPPA) Ke-19 di Pusat Kovensyen Antarabangsa,di sini.

Ketibaan beliau disambut oleh Ketua Setiausaha Negara Datuk Seri Shamsul Azri Abu Bakar dan Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam Datuk Seri Wan Ahmad Dahlan Abdul Aziz.

Majlis itu dihadiri lebih 10,000 penjawat awam dari seluruh negara.

Sebanyak 32 reruai agensi dan kementerian turut dibuka menyediakan pelbagai perkhidmatan.

MAPPA ke-19 merupakan platform untuk Perdana Menteri berkongsi amanat dan dasar kerajaan dan ini adalah penganjuran semula selepas kali terakhir diadakan pada Ogos,2022.

Penafian: Artikel ini diterbitkan semula dari media lain. Tujuan mencetak semula adalah untuk menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermakna laman web ini bersetuju dengan pandangannya dan bertanggungjawab ke atas keasliannya, dan tidak menanggung tanggungjawab undang-undang. Semua sumber di laman web ini dikumpulkan di Internet. Tujuan perkongsian adalah untuk pembelajaran dan rujukan sahaja. Sekiranya terdapat pelanggaran hak cipta atau harta intelek, sila tinggalkan mesej.
© Copyright 2009-2020 mycitynews      Hubungi kami   SiteMap