Rumah Pakar tempatan Hiburan global Harta tanah komersial 5G Bempatan Institusi latihan Permainan Automatik Daquan Hotel Makanan Berita Ibu bapa-anak Sukan Hartanah Kewangan Cerdas Anak Kesihatan

Ibu Menteri Besar Kedah meninggal dunia

2024-08-15 berita.rtm.gov.myHaiPress

Allahyarham Meriam Ahmad,ibu kepada Muhammad Sanusi Md Nor

ALOR SETAR,15 Ogos-Ibu kepada Menteri Besar Kedah Datuk Seri Muhammad Sanusi Md Nor meninggal dunia ketika menerima rawatan di Unit Rawatan Rapi (ICU) di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB),di sini,hari ini.

Pejabat Menteri Besar Kedah dalam kenyataan memaklumkan Allahyarham Meriam Ahmad meninggal dunia pada pukul 9.40 pagi.

Solat jenazah dan pengebumian dijangka diadakan di Sik,petang ini.

Sebelum ini media melaporkan Allahyarham menerima rawatan di ICU HSB sejak Isnin.

Allahyarham yang berusia 74 tahun dipercayai mengalami serangan jantung ketika berada di rumahnya di Sik,dan ditidurkan sejak Isnin.

Penafian: Artikel ini diterbitkan semula dari media lain. Tujuan mencetak semula adalah untuk menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermakna laman web ini bersetuju dengan pandangannya dan bertanggungjawab ke atas keasliannya, dan tidak menanggung tanggungjawab undang-undang. Semua sumber di laman web ini dikumpulkan di Internet. Tujuan perkongsian adalah untuk pembelajaran dan rujukan sahaja. Sekiranya terdapat pelanggaran hak cipta atau harta intelek, sila tinggalkan mesej.
© Copyright 2009-2020 mycitynews      Hubungi kami   SiteMap