Rumah Pakar tempatan Hiburan global Harta tanah komersial 5G Bempatan Institusi latihan Permainan Automatik Daquan Hotel Makanan Berita Ibu bapa-anak Sukan Hartanah Kewangan Cerdas Anak Kesihatan

Wanita warga emas maut dalam kebakaran

2024-07-12 berita.rtm.gov.myHaiPress

Foto: JBPM Kelantan

TUMPAT,12 Julai- Warga emas ditemukan maut dalam kebakaran di sebuah rumah di Kampung Bukit,Wakaf Bharu pada 7.30 malam tadi.

Mangsa,Halimah Awang,85,yang tinggal berseorangan ditemukan anggota bomba di dalam bilik air dalam keadaan tertiarap dan melecur di beberapa bahagian tubuh.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Wakaf Bharu,Nazah Nafi berkata sepasukan 19 pegawai serta anggota termasuk dari BBP Tunjong bergegas ke lokasi sebaik menerima panggilan pukul 8.04 malam.

"Sebaik tiba di tempat kejadian,kebakaran didapati sudah 70 peratus memusnahkan sebuah rumah jenis sementara kekal.

"Apabila api berjaya dikawal pada 8.37 malam,kami menemukan mangsa berada di bilik air dalam keadaan tertiarap," katanya dalam kenyataan,semalam.

Beliau berkata kes itu diserahkan kepada polis sebelum dibawa ke Hospital Tumpat untuk tindakan lanjut.

Penafian: Artikel ini diterbitkan semula dari media lain. Tujuan mencetak semula adalah untuk menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermakna laman web ini bersetuju dengan pandangannya dan bertanggungjawab ke atas keasliannya, dan tidak menanggung tanggungjawab undang-undang. Semua sumber di laman web ini dikumpulkan di Internet. Tujuan perkongsian adalah untuk pembelajaran dan rujukan sahaja. Sekiranya terdapat pelanggaran hak cipta atau harta intelek, sila tinggalkan mesej.
© Copyright 2009-2020 mycitynews      Hubungi kami   SiteMap