Rumah Pakar tempatan Hiburan global Harta tanah komersial 5G Bempatan Institusi latihan Permainan Automatik Daquan Hotel Makanan Berita Ibu bapa-anak Sukan Hartanah Kewangan Cerdas Anak Kesihatan

NETA Auto Meluaskan Ke Hadapan Afrika dengan Pelancaran di Kenya, Mengungkap Visi Baru untuk Globalisasi

2024-06-28

Nairobi, Kenya - NETA Auto membuka kedai flagship pertamanya di Kenya. Ini bukan sahaja kedai pertama NETA Auto di Afrika, tetapi juga menandakan fasa baru untuk kenderaan elektrik (EVs) memasuki pasaran RHD Afrika.

Upacara pembukaan mencipta suasana yang meriah dan santai untuk semua tetamu. Momen bersejarah ini diraikan oleh pelbagai syarikat terkenal Kenya, wakil perniagaan, organisasi perniagaan China, dan pakar industri.

微信图片_20240627115839

Foto kumpulan acara

Alasan NETA Auto memilih Kenya sebagai titik masuk ke Afrika berdasarkan analisis mendalam potensi pasarnya dan visi strategik strategi global. Kenya tidak hanya berfungsi sebagai gerbang ke Afrika Selatan, Tengah, dan Timur tetapi juga nod kunci dalam Inisiatif Belt and Road. Dengan memanfaatkan lokasi strategik Kenya, NETA Auto bertujuan untuk memperdalam ikatan ekonomi dan perdagangan dengan negara-negara Afrika, dan akhirnya menyelesaikan transformasi dari 'NETA Cina' kepada 'NETA Dunia'.

Model unggulan NETA Auto, NETA V, sudah membuat penampilan perdana di Kenya, dan model seperti NETA AYA dan NETA X akan menyusul pada masa depan. Dalam dua tahun akan datang, NETA Auto merancang untuk memasuki 20 negara, membuka 100 kedai, dan mencapai jumlah jualan tahunan lebih dari 20,000 unit dalam tiga tahun di Afrika. Dengan membentuk rangkaian perkhidmatan berkualiti tinggi, dan menyediakan perkhidmatan selepas jualan yang cemerlang kepada pengguna, NETA Auto bertujuan untuk menjadi pemimpin dalam pengeluar kereta tenaga baru di rantau ini.

1719542196921

NETA Auto memasuki pasaran Afrika

Didorong oleh strategi globalisasinya, NETA Auto mematuhi strategi luar negara 'Pendalaman di ASEAN, menonjol di Amerika Selatan, dan berkembang di Timur Tengah dan Afrika'. Juga menubuhkan tiga pabrik eko pintar utama di Thailand, Indonesia, dan Malaysia, dengan prestasi eksport yang cemerlang.

Dengan sokongan teknikal dari platform Hozi, Shanhai, dan Yunhe, NETA Auto terus menetapkan standard baru dalam industri EV. Penggunaan teknologi terkini ini tidak hanya meningkatkan kecerdasan produk, menawarkan pengalaman memandu yang lebih selesa kepada pengguna tetapi juga menambah daya saing NETA Auto dalam pasaran Afrika.

Dengan pelaksanaan berperingkat strategi Afrikanya, NETA Auto memulakan perjalanan baru dengan produk yang unggul, strategi inovatif, dan pandangan globalisasinya.

Pelancaran yang berjaya di Kenya bukan sahaja bab yang menarik dalam cerita globalisasi NETA Auto tetapi juga langkah penting bagi jenama China di pentas dunia.

Penafian: Artikel ini diterbitkan semula dari media lain. Tujuan mencetak semula adalah untuk menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermakna laman web ini bersetuju dengan pandangannya dan bertanggungjawab ke atas keasliannya, dan tidak menanggung tanggungjawab undang-undang. Semua sumber di laman web ini dikumpulkan di Internet. Tujuan perkongsian adalah untuk pembelajaran dan rujukan sahaja. Sekiranya terdapat pelanggaran hak cipta atau harta intelek, sila tinggalkan mesej.
© Copyright 2009-2020 mycitynews      Hubungi kami   SiteMap