Rumah Pakar tempatan Hiburan global Harta tanah komersial 5G Bempatan Institusi latihan Permainan Automatik Daquan Hotel Makanan Berita Ibu bapa-anak Sukan Hartanah Kewangan Cerdas Anak Kesihatan

IASO Bio telah menubuhkan pusat diagnostik dan rawatan CAR-T antarabangsa di China untuk memberi perkhidmatan kepada pesakit MM di seluruh dunia

2023-11-24

Nanjing IASO Biotechnology Co., Ltd. (IASO Bio) telah membuat penampilan sulungnya di Ekspo Import Antarabangsa China (CIIE) ke-6 bersama FUCASO, CAR-T manusia sepenuhnya yang pertama di dunia, dan memeterai perkongsian strategik dengan beberapa institusi perubatan antarabangsa, membawa harapan dalam usaha untuk mengubati pesakit multiple myeloma (MM) di seluruh dunia.

Pada 30 Jun 2023, China National Medical Products Administration (NMPA) telah meluluskan pemasaran Equecabtagene Autoleucel Injection (nama jenama: FUCASO) untuk rawatan pesakit dewasa yang menghidap multiple myeloma (r/rMM) yang berulang atau refraktori. Sementara itu, Equecabtagene Autoleucel Injection telah menerima pengiktirafan Orphan Drug Designation, serta Regenerative Medicine Advanced Therapy dan Fast Track Designations daripada Pentadbiran Makanan dan Ubat-Ubatan A.S., dan telah diluluskan untuk ujian klinikal di A.S.

Infusi tunggal FUCASO boleh membawa kepada pengurangan yang berkekalan dan mendalam dengan profil keselamatan yang menggalakkan pada pesakit yang menghidap r/rMM yang telah gagal dalam pelbagai jenis terapi. Oleh kerana reka bentuknya yang unik, FUCASO, sebagai terapi CAR-T manusia sepenuhnya, mampu bertahan pada pesakit untuk jangka masa yang lebih lama, menawarkan harapan untuk mengatasi masalah mencabar MM yang berulang.

Dalam tempoh 4 bulan sahaja, FUCASO telah berjaya menarik ramai pesakit dari pelbagai negara di seluruh dunia untuk mendapatkan rawatan di hospital China sejak ia mendapat kelulusan untuk pemasaran di China. Hospital ini mempunyai tahap pengurusan proses penuh yang terkemuka di dunia dalam terapi CAR-T. Di samping itu, kos rawatan dengan FUCASO di China jauh lebih rendah berbanding produk serupa di Eropah dan Amerika, yang telah memberikan manfaat kepada lebih ramai pesakit di seluruh dunia.

Syarikat: Nanjing IASO Biotechnology Co., Ltd

Nama Petugas: Zhang Yuanyuan

E-mel: Med-service@iasobio.com

Laman Web: https://i-connection.iasobio.com/en

Telefon: 400 966 5315

Bandar: Nanjing, China

Alamat: Tingkat 8-10, bangunan D, Taman Zhongdan, 3-1 Jalan Xinjinhu, Kawasan Baru Jiangbei, Daerah Nanjing, Jiangsu 210018

Penafian: Artikel ini diterbitkan semula dari media lain. Tujuan mencetak semula adalah untuk menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermakna laman web ini bersetuju dengan pandangannya dan bertanggungjawab ke atas keasliannya, dan tidak menanggung tanggungjawab undang-undang. Semua sumber di laman web ini dikumpulkan di Internet. Tujuan perkongsian adalah untuk pembelajaran dan rujukan sahaja. Sekiranya terdapat pelanggaran hak cipta atau harta intelek, sila tinggalkan mesej.
© Copyright 2009-2020 mycitynews      Hubungi kami   SiteMap