Rumah Pakar tempatan Hiburan global Harta tanah komersial 5G Bempatan Institusi latihan Permainan Automatik Daquan Hotel Makanan Berita Ibu bapa-anak Sukan Hartanah Kewangan Cerdas Anak Kesihatan

Persidangan Pempengaruh Atas Talian ASEAN-China Kedua Dijalankan di Fuzhou, China

2023-05-26 Bernama

Persidangan Pempengaruh Atas Talian ASEAN-China Kedua telah diadakan di Fuzhou, China pada 19 May. Bertemakan "Bersua di Tanah yang Diberkati Merentasi Gunung dan Laut", acara ini menghimpunkan lebih daripada 60 tetamu terkemuka, termasuk utusan diplomatik, pempengaruh dalam talian, dan wakil media dari sepuluh negara ASEAN. Persidangan ini memberi tumpuan kepada ekonomi digital, budaya dan pelancongan, serta ekonomi pempengaruh, dengan tujuan berkongsi pencapaian kerjasama China-ASEAN dan membincangkan kerjasama dan pembangunan masa depan. Acara ini disiarkan secara langsung dan disaksikan oleh lebih daripada 14 juta orang.

Sewaktu forum meja bulat berlangsung, utusan diplomatik dari China dan negara-negara ASEAN, serta para pempengaruh dalam talian, berkongsi dan bertukar pandangan mengenai tiga topik berikut: "Dekad Kemakmuran," "Utusan Pertukaran Budaya," dan "Peluang Bersama dalam Era Digital..

Demi matlamat untuk lebih mengukuhkan pembangunan ekonomi dan perdagangan serta pertukaran antara rakyat dan budaya antara China dan negara-negara ASEAN, seraya mempromosikan kerjasama China-ASEAN ke peringkat yang baru, acara ini dihoskan bersama oleh Persatuan Diplomasi Awam China, Pusat ASEAN-China, Global Times Online, Jabatan Perdagangan Provinsi Fujian, Pejabat Hal Ehwal Luar Negeri Kerajaan Rakyat Provinsi Fujian, dan Fuzhou Gucuo Group Co., Ltd..

Syarikat: Persatuan Diplomasi Awam China

Wakil Perhubungan: Yu Jiayi

E-mel: yujiayianny@126.com

Laman Web: http://www.chinapda.org.cn/eng/

Telefon: 18001026933

Bandar: Beijing, China

Penafian: Artikel ini diterbitkan semula dari media lain. Tujuan mencetak semula adalah untuk menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermakna laman web ini bersetuju dengan pandangannya dan bertanggungjawab ke atas keasliannya, dan tidak menanggung tanggungjawab undang-undang. Semua sumber di laman web ini dikumpulkan di Internet. Tujuan perkongsian adalah untuk pembelajaran dan rujukan sahaja. Sekiranya terdapat pelanggaran hak cipta atau harta intelek, sila tinggalkan mesej.
© Copyright 2009-2020 mycitynews      Hubungi kami   SiteMap