Rumah Pakar tempatan Hiburan global Harta tanah komersial 5G Bempatan Institusi latihan Permainan Automatik Daquan Hotel Makanan Berita Ibu bapa-anak Sukan Hartanah Kewangan Cerdas Anak Kesihatan

ADE meterai kerjasama dengan PT Garuda

2024-09-19 berita.rtm.gov.myHaiPress

Majlis menandatangani perjanjian kerjasama antara ADE dan PT Garuda berlangsung di Bali International Airshow 2024 (BIAS) dan disaksikan oleh Ketua Pegawai Eksekutif Capital A,Tony Fernandes dan Ketua Pegawai Eksekutif GMF,Andi Fahrurrozi / FOTO RTM

BALI,18 September- Anak syarikat Capital A,Asia Digital Engineering (ADE) dan syarikat penyeleggaraan,pembaikan dan baik pulih,PT Garuda Maintenance Facility Aero Asia Tbk (GMF),mengumumkan kerjasama dalam pelaburan strategik.

Menerusi kerjasama tersebut,kedua-dua syarikat akan menggabungkan kepakaran dan sumber dalam merevolusikan perkhidmatan baik pulih penyelenggaraan gear pendaratan di seluruh rantau Asia Tenggara.

Pelaburan bersama berkenaan adalah bagi memperluaskan capaian pasaran bagi kedua-dua pihak,serta memenuhi permintaan yang semakin meningkat bagi perkhidmatan baik pulih gear pendaratan di Asia Tenggara.

Gabungan kepakaran teknikal dan pengalaman luas dua syarikat tersebut menyediakan penyelesaian perkhidmatan gear pendaratan bertaraf dunia kepada syarikat penerbangan di seluruh rantau ini.

Majlis menandatangani perjanjian kerjasama berlangsung di Bali International Airshow 2024 (BIAS) dan disaksikan oleh Ketua Pegawai Eksekutif Capital A,Andi Fahrurrozi.

BIAS merupakan pameran udara yang berlangsung selama empat hari bermula 18 hingga 21 September 2024 di Bali,dengan penyertaan wakil daripada 48 negara dan lebih daripada 100 syarikat berkaitan aeroangkasa dan penerbangan.

Penafian: Artikel ini diterbitkan semula dari media lain. Tujuan mencetak semula adalah untuk menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermakna laman web ini bersetuju dengan pandangannya dan bertanggungjawab ke atas keasliannya, dan tidak menanggung tanggungjawab undang-undang. Semua sumber di laman web ini dikumpulkan di Internet. Tujuan perkongsian adalah untuk pembelajaran dan rujukan sahaja. Sekiranya terdapat pelanggaran hak cipta atau harta intelek, sila tinggalkan mesej.
© Copyright 2009-2020 mycitynews      Hubungi kami   SiteMap