Rumah Pakar tempatan Hiburan global Harta tanah komersial 5G Bempatan Institusi latihan Permainan Automatik Daquan Hotel Makanan Berita Ibu bapa-anak Sukan Hartanah Kewangan Cerdas Anak Kesihatan

Parkir percuma di MAHA 2024 bermula hari ini

2024-09-14 berita.rtm.gov.myHaiPress

FOTO FACEBOOK Kementerian Pertanian dan Keterjaminan Makanan

PUTRAJAYA,14 September- Caj parkir tidak lagi dikenakan kepada pengunjung Pameran Pertanian,Hortikultur dan Agropelancongan Malaysia (MAHA) 2024 bermula hari ini.

Perkara berkenaan dimaklumkan Menteri Pertanian dan Keterjaminan Makanan Datuk Seri Mohamad Sabu menerusi hantaran ringkas di laman Facebook beliau pagi ini.

"Saya ingin maklumkan caj parking MAHA2024 dihentikan berkuatkuasa hari ini," jelasnya.

Pengunjung MAHA 2024 sebelum ini dikenakan caj parkir RM5 melalui pembayaran secara dalam talian di laluan masuk MAEPS Serdang.

MAHA 2024 berlangsung selama 12 hari hingga 22 September ini dijangka menarik lebih tiga juta pengunjung.

Penafian: Artikel ini diterbitkan semula dari media lain. Tujuan mencetak semula adalah untuk menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermakna laman web ini bersetuju dengan pandangannya dan bertanggungjawab ke atas keasliannya, dan tidak menanggung tanggungjawab undang-undang. Semua sumber di laman web ini dikumpulkan di Internet. Tujuan perkongsian adalah untuk pembelajaran dan rujukan sahaja. Sekiranya terdapat pelanggaran hak cipta atau harta intelek, sila tinggalkan mesej.
© Copyright 2009-2020 mycitynews      Hubungi kami   SiteMap